//
most olvassa...
Befektetések, Gazdaság, Politika, Régiók/autonómia

És mit lépett a Ciuc? – Pénzcsinálók/Transindex

Úgy, ahogy a Csíki Sör folyamatosan lefele pozicionálja magát, és nehéz megmondani, hogy ebben van-e marketing stratégia, vagy egyszerűen így alakul, a Ciuc iránya egészen más. Ha a Csíki nagyon magyar, alsó-alsóközép, politikai konzervatív és erősen lokális, a Ciuc soft román, közép-felsőközép, nyitott és kozmopolita.

Történt tudniillik, hogy 1976-ban elhangzott egy dal a román televízióban, ami arról szól, hogy 2000-ben a gyerekek már felnőnek, és az a “második ifjúság” megvalósításokkal lesz teljes. A dal meglehetősen népszerű volt, de mindenképpen általánosan ismert.

Jelenlegi kampányában (tévé, online + blogok) a Ciuc ennek a dalnak az inkább kedves, mint szellemes aktualizálását hozza. A képek jól összeválogatott hívószavai egy nyugatias, digitalizált városi 25-40-es, alapvetően nagyon progresszív rétegnek. Csíki és Ciuc, két brand nem is különbözhetne ennyire.

Gyorsan jelzem, ez nem fizetett hirdetés, szerintem a sör ugyanolyan félreértése az emberiségnek, mint az italo disco vagy a nyári csizma, még akkor is, ha tudom, kisebbségben vagyok a véleményemmel.

Forrás: Pénzcsinálók

Ha nem akar lemaradni friss bejegyzéseinkről, csatlakozzon Facebook-közösségünkhöz.

Ha szeretne hozzájárulni szolgáltatásunk fenntartásához, keresse fel tájékoztató oldalunkat.

Szerkesztési elveinkről bővebben itt talál tájékoztatást.

Advertisements

Interakció

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.

Főtámogatók

KEDVENCEINK

%d blogger ezt kedveli: